Wszystkie nasze gotowe szablony tworzymy na WordPressie.
Podstawowe wtyczki potrzebne do działania strony są wliczone w cenę. W przypadku dodatkowych funkcji, które wykraczają poza standardową ofertę, mogą pojawić się dodatkowe koszty.
Domenę rejestrujesz ty, ale bez obaw, nie jest to nic skomplikowanego, najczęściej po prostu wybierasz nazwę, dodajesz do koszyka, opłacasz, co trzeba i gotowe. Całą resztę konfigurujemy już my.
Strony instalujemy na serwerze wybranym i opłaconym przez klienta. Pomagamy w znalezieniu i zakupie odpowiedniego hostingu jeśli nie wiesz, jaki wybrać.
Tak, bo responsywność to dziś podstawa 😉
Jeśli otrzymamy komplet materiałów i niezbędne dostępy (np. do hostingu), to twój sklep może powstać w mniej więcej dwa tygodnie. Przesyłanie materiałów partiami może wydłużyć ten proces.
Tak, gotowe sklepy możesz edytować samodzielnie. Udostępniamy instrukcje dotyczące np. edycji tekstów, podmiany zdjęć, dodawania produktów, wpisów blogowych itp.
Tak, możemy dostosować szablon ponad podstawowe modyfikacje. Jednak w takim przypadku może się okazać, że nie szukasz gotowego szablonu, a chcesz zlecić nam projekt indywidualny.
Na stronie linkujemy wybrane przez Ciebie media społecznościowe (dowolną liczbę profili). Każdy szablon posiada też sekcję, w której umieścić można zdjęcia/grafiki z wybranej platformy.
Jak najbardziej możemy rozbudować stronę w przyszłości. Możliwości są nieograniczone, nie różnią się one od rozbudowy strony tworzonej na podstawie projektu indywidualnego.
Płatność za gotowy sklep podzielona jest na dwie części. 1500 zł przed rozpoczęciem prac, a drugie 1500 zł po przeniesieniu strony na twoją domenę i serwer.
Należy opłacić hosting i domenę. Jeśli chcesz wprowadzić szybkie płatności, to musisz podpisać we własnym zakresie umowę z wybranym operatorem, który czasem wymaga drobnej opłaty na start. Każdy sklep musi mieć też między innymi regulamin sprzedaży, więc jeśli nie wiesz jak samodzielnie go stworzyć (bo o ile nie zajmujesz się tym na co dzień, to pewnie nie wiesz), to kupujesz gotowe wzory dokumentów do uzupełnienia, albo korzystasz z usług osób, które stworzą dla ciebie to, co niezbędne.
Napisz do nas wiadomość na adres info@karolinakasprzak.pl na przykład o treści:
„Hej! Interesuje mnie gotowy szablon sklepu. Poproszę o więcej informacji”.
Prześlemy wszystko to, co niezbędne oraz zadamy Ci kilka dodatkowych pytań.